Třída SMap.Layer.HUD
Vrstva fixní vůči průhledu
Rozšiřuje
SMap.Layer
Atributy konstruktoru | Název a popis kontruktoru |
---|---|
SMap.Layer.HUD(id)
|
Atributy metody | Jméno a popis metody |
---|---|
clear()
|
|
enable()
|
|
addItem(node, placement, prepend)
Nová položka do HUDu
|
|
removeItem(node)
Zruší položku z HUDu
|
|
setCopyright(copyright)
Nastaví vrstvě sadu copyrightů.
|
|
getCopyright(zoom)
Vrátí copyright pro daný zoom. Pokud není, vrací null.
|
|
getId()
Vrátí ID vrstvy
|
|
disable()
Zakáže vrstvu.
|
|
redraw(full)
Překreslení vrstvy
|
|
Vrátí kontejner(y) vrstvy
|
|
isActive()
Zjistí, zda je vrstva zapnutá
|
|
Odstranění všech prvků z vrstvy
|
|
Podporuje tato vrstva aktualizaci během animovaného zoomu?
|
|
zoomTo()
Jen pokud supportsAnimation()
|
|
rotateTo()
Jen pokud supportsAnimation()
|
|
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
|
|
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
|
Konstruktor - detail
SMap.Layer.HUD(id)
- Parametry:
- {id} id
- Jednoznačné ID vrsty. Při nezadání bude vygenerováno.
Metody - detailně
clear()
- Viz též:
- SMap.Layer#clear
enable()
- Viz též:
- SMap.Layer#enable
addItem(node, placement, prepend)
Nová položka do HUDu
- Parametry:
- {node} node
- DOM prvek
- {object} placement
- Umístění - sada css vlastností
- {bool} prepend volitelný
- Připnout na první pozici
removeItem(node)
Zruší položku z HUDu
- Parametry:
- {node} node
- DOM prvek
$destructor()
- Viz též:
- SMap#$destructor
setCopyright(copyright)
Nastaví vrstvě sadu copyrightů.
- Parametry:
- {object} copyright
- Objekt, jehož každá položka specifikuje zoom nebo interval a odpovídající copyright. Příklad:
copyright = {
"-3": "copy1",
"4-5": "copy2",
"6": "copy3",
"7-": "copy4",
}
{string|Array[string]|null}
getCopyright(zoom)
Vrátí copyright pro daný zoom. Pokud není, vrací null.
- Parametry:
- {int} zoom
- Zoom, pro který chceme zjistit copyright
- Vrací:
- {string|Array[string]|null} Copyright
{id}
getId()
Vrátí ID vrstvy
- Vrací:
- {id} ID vrstvy
disable()
Zakáže vrstvu.
redraw(full)
Překreslení vrstvy
- Parametry:
- {bool} full
- Je-li nutné přepočítávat polohu prvkům vrstvy
{object}
getContainer()
Vrátí kontejner(y) vrstvy
- Vrací:
- {object} Kontejner(y)
{bool}
isActive()
Zjistí, zda je vrstva zapnutá
- Vrací:
- {bool} Je-li zapnutá
removeAll()
Odstranění všech prvků z vrstvy
supportsAnimation()
Podporuje tato vrstva aktualizaci během animovaného zoomu?
zoomTo()
Jen pokud supportsAnimation()
rotateTo()
Jen pokud supportsAnimation()
{SMap}
getMap()
Zjistí (směrem nahoru) mapu
- Vrací:
- {SMap} Instance mapy
setOwner(owner)
Nastavení nadřízeného
- Parametry:
- {SMap.IOwned} owner